Yhteistyössä

Lyyti-palvelun tavoitteena on helpottaa työtäsi kun järjestät ilmoittautumista vaativia tapahtumia ja tilaisuuksia. Esittelyn yhteydessä kartoitamme tarpeesi ja autamme sinua valitsemaan käyttömuodon, joka on sinulle sopivin ja kustannustehokkain. Lisäksi Lyyti-palvelun kautta luodut ilmoittautumislinkit sekä kutsu- ja kiitoskirjeet ovat aina asiakkaamme näköisiä; näin tuet siis yrityksesi, järjestösi tai tapahtumasi yhtenäistä viestintälinjaa.

Nordicium Oy on vuonna 2003 perustettu yhtiö, jonka päätoimialana on taloushallinnon palvelut. Pääasiallisena toimialueena on Auranmaa  ja Turun seutu. Yhtiön toimipaikka sijaitsee Kyrössä, noin 40 km Turusta Tampereelle. Tarkemman sijainnin näet kartasta.

MEDIAKORTTI 2016

Kotisivut
Kokoomus 2005 Pöytyä r.y on uudistanut internetsivustonsa joulukuussa 2010 ja yhdistyksen viestinnän painopiste tulee olemaan verkossa. Sivuston toimintaperiaate on olla avoin viestintäkanava kokoomuslaisille sekä kuntalaisille paikallisen Kokoomusyhdistyksen sekä luottamushenkilöiden päätöksentekoprosesseista. Sivuston kävijämäärätavoite vuonna 2015 on 5000 kävijää. Sivusto on linkitetty eri lähteisiin siten, että uutiset ovat aina ajan tasalla ja yhdistyksen verkkoviestinnästä vastaava lisää uutisia ja ajankohtaisia asioita tarpeen mukaan.

Mainospaikat
Myytävät paikat sijaitsevat sivuston etusivulla, max. 3 kpl yhdistyksen omien bannerien alapuolella lisäksi yhteistyössä-sivuosiossa., jossa on lyhyt esittely yhteistyöyrityksestä. Yhteistyösivulla olevien yritysten määrää ei ole rajoitettu.

Hinnat 1.11.2015-31.12.2016
Mainospaikan hinta  100€ (etusivu+yhteistyösivu).
Laskutus tapahtuu paikkavarauksen jälkeen.

Aineisto
Ilmoittaja vastaa mainosten suunnittelusta ja valmistuksesta. Mainos voi olla gif-, jpg- tai png-kuvaformaatissa. Yhteistyösivulla yritysesittelyä varten tulee toimittaa tekstiaineisto valmiina ja kaikissa mainospaikoissa on linkitys yrityksen sivuille jos sellaiset on. Kampanjan jälkeen mainostajille toimitetaan kävijätilastot.

Paikkavaraukset
Sanna Pitkänen, 040-5415269, pitkanen.sannakatariina@gmail.com