Yhteistyössä

Lyyti-palvelun tavoitteena on helpottaa työtäsi kun järjestät ilmoittautumista vaativia tapahtumia ja tilaisuuksia. Esittelyn yhteydessä kartoitamme tarpeesi ja autamme sinua valitsemaan käyttömuodon, joka on sinulle sopivin ja kustannustehokkain. Lisäksi Lyyti-palvelun kautta luodut ilmoittautumislinkit sekä kutsu- ja kiitoskirjeet ovat aina asiakkaamme näköisiä; näin tuet siis yrityksesi, järjestösi tai tapahtumasi yhtenäistä viestintälinjaa.

MEDIAKORTTI 2020

Kotisivut
Kokoomus 2005 Pöytyä r.y:n viestinnän painopiste on sähköisissä kanavissa. Sivuston toimintaperiaate on olla avoin viestintäkanava kokoomuslaisille sekä kuntalaisille paikallisen Kokoomusyhdistyksen sekä luottamushenkilöiden päätöksentekoprosesseista.

Mainospaikat
Myytävät paikat sijaitsevat sivuston etusivulla, max. 3 kpl yhdistyksen omien bannerien alapuolella lisäksi yhteistyössä-sivuosiossa., jossa on lyhyt esittely yhteistyöyrityksestä. Yhteistyösivulla olevien yritysten määrää ei ole rajoitettu.

Hinnat 1.1.2020 alkaen
Mainospaikan hinta  100€ (etusivu+yhteistyösivu).
Laskutus tapahtuu paikkavarauksen jälkeen.

Aineisto
Ilmoittaja vastaa mainosten suunnittelusta ja valmistuksesta. Mainos voi olla gif-, jpg- tai png-kuvaformaatissa. Yhteistyösivulla yritysesittelyä varten tulee toimittaa tekstiaineisto valmiina ja kaikissa mainospaikoissa on linkitys yrityksen sivuille jos sellaiset on. Kampanjan jälkeen mainostajille toimitetaan kävijätilastot.

Paikkavaraukset
Esko Tuuppa, esko.tuuppa(ät)poytya.fi